top of page

Over bijzonder mobiel

Mobiliteit als affiniteit

Bijzonder Mobiel helpt klanten met een specifieke mobiliteitsbehoefte aan de best passende oplossing. Of het nu gaat om een persoonlijke wens, een specifieke behoefte of zelfs een medische indicatie; wij hebben er ons werk van gemaakt om ook buiten de geplaveide paden te zoeken. Dat leidt keer op keer tot zeer tevreden klanten, die aangeven niet alleen goed geholpen te zijn, maar ook weloverwogen hebben kunnen kiezen, gebaseerd op feiten in plaats van emoties.

U en uw partner willen specifieke fietsen, maar uw favoriete modellen worden bij geen enkele aanbieder uit voorraad samen aangeboden? Of u wilt een specifieke fiets, maar u heeft geen zin om lang te wachten? Of u zoekt een aangepaste fiets, maar wilt wel graag kunnen kiezen uit meerdere offertes? Geen probleem, wij regelen het graag voor u.

anwb_w760.jpg

Als u een specifieke mobiliteitsvraag heeft, kunt u een beroep doen op Bijzonder Mobiel. In uw eigen, vertrouwde omgeving – of als u dat liever wilt bij ons op kantoor – gaan we met u op zoek naar de oplossing waar u zich het prettigst bij voelt.

 

Een aantal modellen die zichzelf bewezen hebben zijn bij Bijzonder Mobiel uit onze wisselende voorraad leverbaar, en voor elke andere specifieke e-bike of aangepaste fiets gaan wij graag voor u op pad. Dat maakt ons werk nu juist zo leuk!

Sparta, Batavus, Koga, Pegasus, Trek, Giant, Gazelle, Flyer, maar ook minder bekende of juist exotische merken; in principe is elk model van elk merk leverbaar, tenzij ze niet meer uit de fabriek rollen. Met garantie, zonder garantie, verzekerd of niet verzekerd? U bepaalt de voorwaarden waar u zich het prettigst bij voelt.

De drijvende kracht achter Bijzonder Mobiel is Harald Oskam. Na tien jaar een rijwielzaak te hebben bestierd, begon Harald steeds meer te voelen voor het omdraaien van de klantbenadering en het leveren van maatwerk.

Over het algemeen gaat het bij de aanschaf van bijvoorbeeld een E-bike of een aangepast vervoersmiddel om een flinke investering. Het kan dus absoluut geen kwaad om voor klanten die daar behoefte aan hebben eens écht goed de tijd te nemen. Sterker nog, het is absoluut aan te raden. Zo kun je samen in alle rust alle voordelen en nadelen van een bepaald model afwegen en exact het model selecteren dat het beste aansluit bij de persoonlijke wensen en behoeften. De kenmerken van een traditionele winkelomgeving inspireerden Harald om de zaken anders aan te pakken. Waar hij het liefst al zijn tijd in zijn klanten investeerde, werd deze in de winkel vaak opgeslokt door talloze andere werkzaamheden. In het belang van de klant verdeelde hij zijn tijd tussen al die zaken, anders zou de kwaliteit van de winkel achteruit gaan. Echter, diezelfde verdeling ging dus feitelijk ten koste van de directe aandacht voor de klant! Een hele vreemde situatie als je erover nadenkt, en eigenlijk verre van ideaal voor alle betrokken partijen.

Dat zette hem aan het denken; waarom zou je een klant bijvoorbeeld altijd naar je toe laten komen, als je ook naar je klant toe kunt gaan? En zou je als retailer niet ook gewoon de mogelijkheid willen bieden om op afspraak te werken, zodat je elke klant écht exclusieve aandacht kunt geven? Dat moest anders kunnen, vond Harald. Gelukkig had hij het bij het juiste eind, en zo ontstond Bijzonder Mobiel!

bottom of page